Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.
Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 1- 2 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.
Politica de retur
În baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, ne obligam să le reparam, să le înlocuim sau să vă dam banii înapoi.
Produsele cumparate si ridicate direct de la magazin pot fi returnane de client tot la acelasi magazin, daca nu au fost montate sau folosite si doar in aceiasi stare in care au fost cumparate in maxim 48 de ore din momenul achizitiei acestora.
Produsele aduse la comanda speciala direct de la producatori sau de la parteneri interni sau externi si care au facut obiectul unei solicitari exprese a clientului pentru care acesta si-a dat acordul in scris sau prin email ca nu va face retur decat in cazul unor defecte de fabricatie, nu pot fi returnate intrucat producatorii sau partenerii externi nu acepta retur in aceasta situatie. Dacă ați cumpărat un produs prin intermediul site-ului nostru,fără a merge in magazin, aveți, de asemenea, dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor exceptie fac produsele fabricate la comandă sau personalizate în mod clar.
Perioada de reflecție expiră după 14 zile de la data primirii produselor.
Cum puteți anula o achiziție
Trebuie să ne informați cu privire la decizia de anulare a achiziției. Nu este suficient doar să trimiteți produsele înapoi.
Va punem la dispozitie un model de formular de retur pe care să îl puteți folosi pentru a-i comunica decizia dumneavoastră. Dacă nu doriți, nu sunteți obligat să folosiți formularul respectiv. Ne puteți informa în momentul în care trimiteți produsele înapoi, de exemplu prin adăugarea unei declarații scrise la produsele pe care le returnați prin poștă sau prin trimiterea unui e-mail pe adresa: office@disc-beton.ro .
Aveți la dispoziție 14 zile pentru a trimite înapoi produsele.
Costurile de transport pentru retur, vor fi suportate de catre noi, in cazul in care produsele furnizate prezinta defecte sau nu sunt conforme cu descrierea afisata pe site.
In cazul in care alegeti sa returnati produsele din orice alt motiv, va angajati sa suportati costurile de transport ale returului.
Obținerea unei rambursări
Noi ne obligam să vă returnam banii în termen de 14 zile de la primirea cererii dumneavoastră de anulare a comenzii. Rambursarea poate întârzia în cazul în care nu am primit produsele înapoi.
Rambursarea va include și eventualele taxe de expediere pe care le-ați plătit la efectuarea comenzii, in cazurile in care produsele sunt returnate datorita unor defecte sau a neconcordantei cu descrierea produselor afisate pe site. Cu toate acestea, putem percepe costuri de livrare în cazul în care ați solicitat livrare non-standard (de exemplu, livrare expres).